Garantie en klachten

Garantie

Op alle apparaten die HolySmartphone aanbiedt zit een standaard garantie van 6 maanden. Dit betekent dat het apparaat in goede staat zal verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een toestel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijlk van een passende oplossing. Je kan het toestel dan naar ons retourneren, zodat wij deze kunnen repareren of vervangen. 

Bij gebruikersschade (anders dan gebruikerssporen) in de vorm van val-, druk-, stoot- en/of vochtschade komt de garantie te vervallen aangezien dan niet meer kan worden achterhaald of het desbetreffende defect een fabricagefout betreft of veroorzaakt is door de schade. Indien er gebruikersschade wordt vastgesteld ontvangt u een prijsopgave met betrekking tot eventuele reparatiekosten. U kunt er vervolgens voor kiezen het toestel te laten repareren of het toestel ongerepareerd retour te ontvangen. 

Indien een toestel wordt voorzien van niet originele software komt de garantie te vervallen. De reden hiervoor is dat dan niet meer kan worden achterhaald of een defect is veroorzaakt door een fabricagefout of door (corrupte) niet originele software. 

Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing. Hierbij mag je ervan uitgaan dat het product dat je koopt in alle redelijkheid moet doen wat je ervan mag verwachten. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op. 

 

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@holysmartphone.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.